søndag 14. februar 2016

Et godt fiskeår

2015 var utvilsomt et godt fiskeår for meg. Jeg oppnådde mange av de fangstmålene jeg hadde satt meg, og hadde i tillegg flotte turopplevelser sammen med gode fiskevenner. I oktober var jeg så heldig å bli nominert i klassen Årets Saltvannsfisker i Norge til prisutdelingen/showet Gullkroken. Her er mange fra Sportsfiske-Norge samlet i regi av Hooked.no.

Det var en stor ære å bli nominert og det er hyggelig at også det som skjer her i Nord legges merke til. Det var også en ære å være nominert sammen med så dyktige og erfarne fiskere som Bjørn Florø-Larsen og Audun Fremmerlid Skjølberg. Jeg vant ikke denne gangen, Bjørn tok seieren meget fortjent, men jeg er uansett strålende fornøyd med å være nominert.

Kim og jeg hadde en trivelig helg i Oslo og er imponert over et godt organisert og vel gjennomført show. All honnør til arrangøren Hooked.no med Bernt Nor i spissen.

    Kristopher Schau ledet showet på en utmerket måte

    Jeg og Kim

    Hjemreise

2 kommentarer: